Over Blok Hoveniers
Blok Hoveniers - voorheen Hoveniersbedrijf Gebroeders Blok - is in 1989 opgericht door de broers Leo en Peter Blok. In de loop der jaren heeft Blok Hoveniers zichzelf op de kaart gezet als gerenommeerd hoveniersbedrijf. Met een hecht team van circa 15 medewerkers worden tuinen van hoogwaardige kwaliteit bij zowel particuliere- als zakelijke opdrachtgevers aangelegd en onderhouden. Als erkend hovenier is Blok Hoveniers trots op de tuinen die ze ontwerpt en realiseert.
In juni 1998 is Blok Hoveniers VCA* gecertificeerd. In 2011 veranderde de naam van Hoveniersbedrijf Gebr. Blok naar Blok Hoveniers en werd de huisstijl onderhanden genomen.
» Lees hier meer over ons VCA* certificaat
Leverantie
Uw bestelling wordt in behandeling genomen nadat wij uw betaling hebben ontvangen!
Verzend- en transportkosten
Alle prijzen in onze webshop zijn inclusief BTW en exclusief eventuele verzendkosten. Verzendkosten bedragen voor pakketpost €6,75. Verzendkosten voor zendingen per vrachtwagen bedragen €35,- per zending. Bestellingen meer dan 1 pallet worden franco geleverd!
Levertijd
De levertijd van de bestelde artikelen bedraagt onder voorbehoud 5 werkdagen. Zodra wij er zicht op hebben brengen wij u op de hoogte van de geplande leverdatum. Overschrijding van de genoemde levertijd kan op geen manier aanleiding zijn tot annulering van de bestelling en is geen aanleiding tot schadevergoeding.
Bestellingen die te groot zijn voor pakketpost worden per vrachtwagen bezorgd. Omdat de chauffeur meerdere losadressen op één dag heeft is het voor ons niet mogelijk om een exacte bezorgtijd af te spreken.
Bereikbaarheid vrachtwagen
Bestellingen op, voor een vrachtwagen, onbereikbare plaatsen worden gelost op de dichtstbijzijnde, voor de vrachtwagen, bereikbare plaats en uitsluitend via een verharde weg. Een en ander ter beoordeling van de chauffeur.
Zichttermijn en retour
Voor bestellingen via onze webshop geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat het product in uw bezit is (uitgezonderd levende materialen). Binnen deze periode kunt u bestelde producten retour zenden. Voorwaarde hierbij is dat de producten onbeschadigd in originele verpakking geretourneerd worden. Kosten voor de retourzending zijn voor rekening van de consument. Niet of onvoldoende gefrankeerde pakketten worden niet aangenomen of als niet aangenomen beschouwd.
In geval van een retour zullen wij het betaalde bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na ontvangst van de retourzending terugbetalen.
Klachten
Materialen dienen zo snel mogelijk na ontvangst gecontroleerd te worden op zichtbare gebreken en aantallen. Klachten moeten in ieder geval binnen 24 uur na ontvangst worden gemeld. Wij zullen er alles aan doen om uw klacht binnen vijf werkdagen op te lossen. Eenmaal verwerkte materialen worden als geaccepteerd beschouwd en kunnen geen reden meer zijn tot reclamatie.
Garantie
Op alle In-Lite producten die u bij ons koopt heeft u een fabrieksgarantie. Uw aankoopbon of factuur is uw garantiebewijs, bewaar deze dus goed! Ontvangt u een artikel dat binnen de garantietermijn defect raakt neem dan contact met ons op. Wij voorzien wij u graag zo snel mogelijk van een passende oplossing.
Levende materialen
Bij de leverantie van levende materialen dient u zelf aanwezig te zijn om het product in ontvangst te nemen.
Levende materialen kunnen niet omgeruild worden. U wordt daarom verzocht het product meteen uit te pakken en te controleren. Klachten moeten in ieder geval binnen 24 uur na ontvangst worden gemeld. Wij zullen er alles aan doen om uw klacht binnen vijf werkdagen op te lossen. Eenmaal verwerkte materialen worden als geaccepteerd beschouwd en kunnen geen reden meer zijn tot reclamatie.