Zakelijk / Bedrijfstuinen
De tuin rondom uw bedrijfspand is een belangrijk onderdeel van uw presentatie. Voor potentiële klanten is het mede bepalend voor een eerste indruk, uw bestaande klanten zullen worden bevestigd in uw ideeën over kwaliteit en zorg. Daarnaast is het een feit dat een goede buitenruimte gunstige effecten heeft op de gezondheid en het welbevinden van uw werknemers.
Een goed ontwerp is de basis voor een tuin van Blok Hoveniers. Onze tuinontwerper is in staat een stijlvol, eigentijds en realistisch ontwerp te maken dat aansluit bij uw wensen. Een gevarieerd lijnenspel, goede verhoudingen en de juiste materiaalkeuze zorgen voor een tuin die in balans is en de basis vormt voor jarenlang tuinplezier.
Daarnaast houden we rekening met functionaliteit. We denken na over aspecten als toegankelijkheid, verlichting, fietsenstandaards, afvalbakken, voldoende parkeergelegenheid vlaggenmasten enzovoorts waarbij we uw bedrijfsvorm en -grootte zeker niet uit het oog verliezen.
Als één van de weinige bedrijven kan Blok Hoveniers het ontwerp wat wij voor uw bedrijfstuin maken verwerken in een 3d animatie. Hierdoor heeft u de mogelijkheid virtueel door uw eigen tuin te wandelen. U kunt een voorbeeld van een 3d animatie bekijken op het tabblad actueel.
Heeft u interesse in een ontwerp van Blok Hoveniers?
Neem contact met ons op, wij bespreken de mogelijkheden graag met u.
Leverantie
Uw bestelling wordt in behandeling genomen nadat wij uw betaling hebben ontvangen!
Verzend- en transportkosten
Alle prijzen in onze webshop zijn inclusief BTW en exclusief eventuele verzendkosten. Verzendkosten bedragen voor pakketpost €6,75. Verzendkosten voor zendingen per vrachtwagen bedragen €35,- per zending. Bestellingen meer dan 1 pallet worden franco geleverd!
Levertijd
De levertijd van de bestelde artikelen bedraagt onder voorbehoud 5 werkdagen. Zodra wij er zicht op hebben brengen wij u op de hoogte van de geplande leverdatum. Overschrijding van de genoemde levertijd kan op geen manier aanleiding zijn tot annulering van de bestelling en is geen aanleiding tot schadevergoeding.
Bestellingen die te groot zijn voor pakketpost worden per vrachtwagen bezorgd. Omdat de chauffeur meerdere losadressen op één dag heeft is het voor ons niet mogelijk om een exacte bezorgtijd af te spreken.
Bereikbaarheid vrachtwagen
Bestellingen op, voor een vrachtwagen, onbereikbare plaatsen worden gelost op de dichtstbijzijnde, voor de vrachtwagen, bereikbare plaats en uitsluitend via een verharde weg. Een en ander ter beoordeling van de chauffeur.
Zichttermijn en retour
Voor bestellingen via onze webshop geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat het product in uw bezit is (uitgezonderd levende materialen). Binnen deze periode kunt u bestelde producten retour zenden. Voorwaarde hierbij is dat de producten onbeschadigd in originele verpakking geretourneerd worden. Kosten voor de retourzending zijn voor rekening van de consument. Niet of onvoldoende gefrankeerde pakketten worden niet aangenomen of als niet aangenomen beschouwd.
In geval van een retour zullen wij het betaalde bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na ontvangst van de retourzending terugbetalen.
Klachten
Materialen dienen zo snel mogelijk na ontvangst gecontroleerd te worden op zichtbare gebreken en aantallen. Klachten moeten in ieder geval binnen 24 uur na ontvangst worden gemeld. Wij zullen er alles aan doen om uw klacht binnen vijf werkdagen op te lossen. Eenmaal verwerkte materialen worden als geaccepteerd beschouwd en kunnen geen reden meer zijn tot reclamatie.
Garantie
Op alle In-Lite producten die u bij ons koopt heeft u een fabrieksgarantie. Uw aankoopbon of factuur is uw garantiebewijs, bewaar deze dus goed! Ontvangt u een artikel dat binnen de garantietermijn defect raakt neem dan contact met ons op. Wij voorzien wij u graag zo snel mogelijk van een passende oplossing.
Levende materialen
Bij de leverantie van levende materialen dient u zelf aanwezig te zijn om het product in ontvangst te nemen.
Levende materialen kunnen niet omgeruild worden. U wordt daarom verzocht het product meteen uit te pakken en te controleren. Klachten moeten in ieder geval binnen 24 uur na ontvangst worden gemeld. Wij zullen er alles aan doen om uw klacht binnen vijf werkdagen op te lossen. Eenmaal verwerkte materialen worden als geaccepteerd beschouwd en kunnen geen reden meer zijn tot reclamatie.